Driscoll's: Instore winkelpresentatie & Tastings
Driscoll’s ken je misschien wel als de hoogwaardige leverancier van rood fruit, zoals aardbeien, frambozen, bramen en blauwe bessen.
Vanuit Driscoll’s kwam de vraag aan ons of wij iets voor hen konden betekenen bij het nieuwe brandingplan. Driscoll’s wil namelijk meer zichtbaar zijn in Europese supermarkten. We zijn als sparringpartners aan tafel gaan zitten en hebben goed met elkaar gesproken hoe we dit het beste kunnen doen.
De werknemers van OAK hebben meegedacht aan de brandmanagement van de aankleding van Driscoll’s met behulp van Point of Sale materiaal. Dat houdt eigenlijk in dat wij meedenken in hoe jij jouw product het beste onder de aandacht brengt bij potentiële kopers. Op deze manier proberen we de positionering van Driscoll’s in de winkelketens en proeverijen te verbeteren.

Point of Sale (POS) materiaal dat wij gebruiken voor Driscoll’s zijn onder andere receptenkaarten, posters, schapkaarten, factsheets, en wobblers. Voor de proeverijen (berryfestival) verzorgen wij de maatwerk cocktailprikkers, bekers, schorten en slingers. Alles uiteraard volledig in de huisstijl van Driscoll’s.
Michael Buitenweg

Heb je interesse in een soortgelijke aanpak of wil je met ons sparren over mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem dan contact op met Michael. Zijn kennis, ervaring en netwerk zal ervoor zorgen dat je sneller zaken kan doen.
Mobiel: 06 53 175 295